Najlepsze pomysły na spersonalizowane pudełko, które zaskoczy klientów

Niniejszy artykuł pod tytułem Kaizen zorientowany na zespół nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Kaizen zorientowany na zespół należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Spersonalizowane pudełko pełni bardzo ważną rolę w e-commerce. Z jego pomogą można przyciągnąć wzrok klienta, a nawet wywołać pozytywne emocje względem marki. Jak zaprojektować pudełko, które zaskoczy klienta?

Czerń i biel – ponadczasowy duet, który sprawdzi się także jeśli chodzi o spersonalizowane pudełko

Jednym z ciągle trwających trendów, jeśli chodzi o spersonalizowane pudełko, jest zastosowanie minimalistycznego kontrastu czerni i bieli. Ten ponadczasowy duet barw nadaje się na różne okazje, dla wielu różnych branż, zwłaszcza takich, które produkują dobra luksusowe.

Przykładem firmy, która wykorzystuje w marketingu spersonalizowane pudełka, jest Fensismensi. Pudełka, które dla Fensismensi wykonała polska firma Packhelp, stanowią odważne połączenie stylu minimalistycznego z tzw. polka dots. Inspiracje pop artem i przełamanie bieli czarnymi kropkami sprawia, że każdy klient, który otwiera pudełka Fensismenci, robi to z uśmiechem i ekscytacją!

Spersonalizowane pudełko – klienci kochają nietypowe kolory!

Zupełnym przeciwieństwem do produkowanych przez Packhelp pudełek Fensismensi są opakowania Ellie. Subskrypcyjne różowe pudełko przyciąga wzrok, a także podkreśla niebanalny charakter produktów, które znajdują się w środku. Biały logotyp Ellie prezentuje się doskonale na błyszczącej powierzchni pudełka – taki dobór kolorystyki sprawia także, że produkty Ellie kupują chętnie kobiety.

Podobną sztuczkę zastosowała firma Glossier. Ponownie w identyfikacji wizualnej marki został wykorzystany róż. Pudełka Glossier zostały dodatkowo wyposażone w szereg kreatywnych haseł. Wewnątrz można znaleźć między innymi takie napisy jak: „You Look Good”, czy „Skin first, makeup second, smile always!”. Nie dość, że pomysłowe, to jeszcze sympatyczne w odbiorze!

Abstrakcyjny design a gusta nowoczesnych konsumentów

Powyżej podaliśmy kilka przykładów na to, jak różne emocje można wywołać u klientów, poprzez spersonalizowane pudełko. Z jednej strony mamy do czynienia z minimalistycznym zestawieniem barw, które budzi skojarzenia z pewną, solidną i luksusową marką. Z drugiej mamy zderzenie jaskrawych i żywych kolorów, przełamanych bielą, dzięki czemu spersonalizowane pudełko nadal wygląda profesjonalnie.

Inny sposób na wywołanie pozytywnych emocji u klienta to wykorzystanie elementu abstrakcji. Dobrym przykładem są opakowania na wino BiancoNero Tsililis – etykiety wywołują zaciekawienie i przyciągają wzrok klienta. Dopiero po ich odczytaniu klient dowie się, z jakim produktem ma do czynienia.