Prawna ochrona sklepu internetowego

Niniejszy artykuł pod tytułem Kaizen zorientowany na zespół nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Kaizen zorientowany na zespół należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Sklepy internetowe są bardzo dobrze rozwijającą się branżą na świecie. Ich ilość oraz zakres działania rozszerza się. Aby wyróżnić swój sklep internetowy i zadbać o ochronę marki należy zadbać o prawne zabezpieczenia.

Zastrzeżenie znaku towarowego

Znak towarowy firmy:

  • zabezpieczy przed nieuczciwą konkurencją
  • podniesie prestiż sklepu
  • ochroni markę i renomę firmy
  • będziesz lepiej rozpoznawalny na rynku
  • znakiem towarowym może być nazwa, logo oraz np. slogan, emblemat, ornament,
  • znak towarowy podlega prawu majątkowemu
  • znak towarowy posiada swoją wartość

Cechy znaku towarowego

Należy wiedzieć:

  • prawo ochronne przysługuje zgłoszonemu we wniosku przedsiębiorstwu lub osobie
  • poprzez rejestrację mamy wyłączność używania tego znaku w branży
  • prawo ochronne obowiązuje 10 lat od zgłoszenia w urzędzie patentowym
  • ochrona obowiązuje na terytorium, dla którego znak jest zastrzeżony