Rabat – cechy i zasady

Niniejszy artykuł pod tytułem Kaizen zorientowany na zespół nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Kaizen zorientowany na zespół należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Rabat to bardzo dobry sposób, aby zwrócić uwagę odbiorcy czy klienta na dany towar i inną ofertę sklepu.

Rabat

Rabat ( upust) to inaczej obniżanie ceny towaru.

  • może być zastosowany przez cały rok, co różni go od obniżek przy wyprzedażach i przecenach
  • udzielany może być każdemu klientowi: indywidualnemu konsumentowi jak i firmie lub firmom
  • podmioty gospodarcze mają możliwość większych rabatów, jeżeli dokonują systematycznie dużych zakupów
  • firma przyznająca rabat musi pamiętać o obowiązujących zasadach zdrowej konkurencji na rynku

Na co zwrócić uwagę?

Indywidualny klient może sprawdzić czy rabat się opłaca. W jaki sposób?

  • Po pierwsze przeliczyć czy cena towaru została obniżona o wskazaną kwotę lub procent
  • W przypadku żywności ustalić, czy wyrób ma jeszcze termin ważności
  • Podczas zakupu mieć pewność, ze to ten produkt ma cenę rabatową
  • Dokonać analizy, czy towar ma właściwą jakość i czy rzeczywiście jest nam potrzebny, bez względu na atrakcyjną cenę

Korzystaj z rabatów, kupuj rozsądnie!