Rabat – cechy i zasady

7
Rabat - cechy i zasady

Rabat to bardzo dobry sposób, aby zwrócić uwagę odbiorcy czy klienta na dany towar i inną ofertę sklepu.

Rabat

Rabat ( upust) to inaczej obniżanie ceny towaru.

 może być zastosowany przez cały rok, co różni go od obniżek przy wyprzedażach i przecenach
 udzielany może być każdemu klientowi: indywidualnemu konsumentowi jak i firmie lub firmom
 podmioty gospodarcze mają możliwość większych rabatów, jeżeli dokonują systematycznie dużych zakupów
 firma przyznająca rabat musi pamiętać o obowiązujących zasadach zdrowej konkurencji na rynku

Rabat - cechy i zasady

Na co zwrócić uwagę?

Indywidualny klient może sprawdzić czy rabat się opłaca. W jaki sposób?

 Po pierwsze przeliczyć czy cena towaru została obniżona o wskazaną kwotę lub procent
 W przypadku żywności ustalić, czy wyrób ma jeszcze termin ważności
 Podczas zakupu mieć pewność, ze to ten produkt ma cenę rabatową
 Dokonać analizy, czy towar ma właściwą jakość i czy rzeczywiście jest nam potrzebny, bez względu na atrakcyjną cenę

Rabat - cechy i zasady

Korzystaj z rabatów, kupuj rozsądnie!